sâmbătă, 30 octombrie 2010

•Special

E special pentru ele, pentru cele care ma asculta si imi dau sfaturi. Pentru cele care sunt langa mine mereu si ma iubesc si le iubesc. Nu e nevoie sa le mentionez numele. Ele stiu cine sunt si asta e cel mai important.
Liceul mi-a schimbat viata. A schimbat scena, a schimbat scenariul, a schimbat personajele. A deschis un capitol nou in viata mea in care nimic nu mai e la fel. Si, asa cum ma asteptam, am gasit si cele 2 persoane in care am incredere mai multa decat in cei pe care ii cunosc probabil de 10 ani. La inceput mi-a fost frica, nu stiam daca voi mai gasi pe cineva de incredere. Stiam ca orice legatura veche se va rupe usor-usor, ramanand doar firmituri de prietenie. Daca as putea, nu as schimba nimic. Nu as schimba zilele in care ma simteam "pe dinafara". Au fost foarte putine. Nu as schimba liceul, nu as schimba nici macar un lucru. Imi asum tot si ma bucur ca pot face asta zambind.
Ele doua au fost langa mine cand simteam ca cerul imi cade in cap, cand credeam ca pamantul imi fuge de sub picioare, cand credeam ca totul se trasforma in pulbere. Au stiut sa ma faca sa zambesc sa sa plang, facandu-ma sa ma simt mai bine indiferent de situatie. Poate nu au zis intotdeauna ceea ce trebuie, dar povestile lor m-au facut intotdeauna sa zambesc. Imi place sa invat de la ele cum sa traiesc.
Si da, si eu am incercat sa fiu langa ele. Nu stiu daca am reusit mereu sau daca am spus ce trebuie, cum trebuie, cand trebuie. Dar am simtit fericirea si tristetea in acelasi timp. Am incercat sa le pot aduce si eu lor un zambet. Pot sa sustin cu tarie faptul ca am avut si eu reusitele mele.
Va iubesc pentru tot ceea ce sunteti !
Helen&Cata <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu