sâmbătă, 30 octombrie 2010

Drogul nu este o iluzie, dar iluzia este drog

Andrei N.: " Gata cu visele! "
Andrei N.: i don`t think so
Ioana Ø: cand am zis "vise"
Ioana Ø: ma refeream al iluzii
Ioana Ø: la vise stupide cu ochii descisi
Andrei N.: visele hranesc gandirea
Ioana Ø: visele din timpul noptii si idealurile
Ioana Ø: nu iluziile
Andrei N.: iluziile sunt ca drogurile
Andrei N.: e bine sa mai iei cate un drog din cand in cand
Ioana Ø: da. si nu cumva din cauza drogulrilor se moare?
Ioana Ø: drogurilor*
Andrei N.: am zis uneori
Andrei N.: nu pana iti ies ochii
Ioana Ø: dau dependenta
Andrei N.: daca e treaba in exces
Andrei N.: dau
Ioana Ø: trebuie sa ai o limita
Ioana Ø: foarte bine stabilita.
Ioana Ø: da, dau pentru ca ajungi sa crezi in lucruri ireale si sa traiesti degeaba, sa nu mai pretuiesti momentul si ce ai
Andrei N.: stii ce ai facut acum?
Ioana Ø: ce?
Andrei N.: subiect pentru blog`ul tau

Si are dreptate. Nu am vorbit niciodata despre iluzii in adevaratul sens al cuvantului, desi am o postare cu numele asta. Postarea aceea este despre o iluzie, e descrisa o iluzie. M-am schimbat mult de atunci.
Ce este o iluzie? Un drog. Titlul spune multe: "Drogul nu este o iluzie, dar iluzia este un drog". Iluzia nu este un ideal. Si ca sa folosesc o definitie prin gen proxim si diferenta specifica (se vede ca am dat test la logica! haha`!), iluzia este un vis ce nu poate fi implinit, un vis pe care ni-l imaginam cand suntem awake, nu cand dormim. Cand am spus "Gata cu visele !", nu vroiam sa spun ca ar trebui sa incetam sa visam, vroiam sa spun ca nu vreau ca fiinta mea sa traiasca intr-o lume plina de iluzii, sa se risipeasca. Vreau pur si simplu sa traiesc viata asa cum este, sa o fac mai frumoasa cu fiecare zi ce trece, sa uit mai multe cu fiecare minut, sa iubesc mai mult sau mai putin cu fiecare secunda. Pentru ca sentimentele sunt ca relieful: Cand sunt la peste 2000m altitudine, cand sunt la 200 m sub nivelul marii. Ura si iubire. Ce e cel mai tragic? Ura este hranita cu realitate, iar iubirea cu iluzii. Vreau sa iubesc realul asa cum este el, fara sa il schimb in mintea mea.

2 comentarii:

  1. " Iluzia este materialul didactic pe care Dumnezeu ni l-a dat pentru a invata ce este adevarul. " Ioan Pascu ;) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place sa-l contrazic si pe Ioan Pascu (care btw are numele de familie ca al dirigului meu=)) ) si pe tine. Iluziile nu ne conduc catre adevar. Ne conduc catre o lume a singuratatii. Daca traiesti din iluzii nu poti gasi adevrul, nu-ti poti trai viata. Prietenii, iubirea, oamenii, tu eu, el, noi... toate sunt reale. :D

    RăspundețiȘtergere