joi, 21 octombrie 2010

Simt ca o iau din nou de la capat


Capul imi explodeaza. Ideile imi dau pe fara si mi se lovesc de cap incercand sa iasa. prefer sa-mi iasa prin degete.
Nu pot sa exprim ce simt. Nu as sti ce cuvinte sa folosesc. Ma simt atat de goala...atat de goala si de stupida. Stupida pentru ca incerc sa gasesc iubirea in altcineva. Stupida, stupida, stupida! Si totusi chiar vreau asta. Insa persoana pe care o vreau eu nu e pentru mine. Stiu ca ma poate vindeca. Stiu ca ma poate face sa-l iubesc. Asta nu inseamna ca asta e realitatea. Desi el pentru mine e singura varianta (Dumnezeule, ce urat suna!) , nu stiu cum ma vede el, ce simte. Nu pot sa spun ca seman cu vreuna din “fanele’ lui pentru ca nu sunt ca celelalte. Stiu ca am ceva special, ca sunt deosebita intr-un fel sau altul, dar nu stiu inca ce e special. Gandul ca as putea fi ca celelalte ma omoara, ma tortureaza, ma seaca.
Argh.
Visez aiurea cu ochii deschisi. Ma hranesc cu iluzii. Ce prostie ! Trebuie sa incetez sa-mi mai imaginez lucruri ce nu se vor intampla. Trebuie sa incetez sa ma mai gandesc la lucruri ce s-au intamplat si sa sper ca se poate schimba ceva. E imposibil. NU mai pot schimba nimic !! Degeaba ma gandesc la “ce s-ar fi intamplat daca as fi...” daca nu am reactionat cum trebuia, cand trebuia.
Gata cu visele!
Mai rau imi face visatul aiurea la lucruri frumoase ce m-ar face fericita. Trebuie sa ma trezesc la realitate, sa o privesc asa cum este, fara a-mi crea iluzii.
Te-am iubit candva, am gresit. Am crezut minciuni. Imi hraneam intreaga fiinta cu niste cuvinte spuse doar de dragul de a fi zise. Voi incerca sa iubesc pe cineva care sa ma poata face fericita. Merit.
Adio, cel pe care nu l-am putut alinta niciodata! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu