miercuri, 20 octombrie 2010

Pentru ca pot sa spun "Adio"

Singurul lucru care ma tine in viata esti tu. Dorinta de a te vedea.
Cateodata simt pur si simplu ca vreau sa pun capat. As scuti multa lume de stres. Te-as scuti pe tine de stresul pe care ti-l provoc. Poate te-as face mai fericit. Pentru ca tot ceea ce imi doresc e fericirea ta. M-as scuti si pe mine de chinuri. Mi-am dat seama ca orice gluma ma raneste.
Ce ma doare cel mai tare? Ca pari o iluzie. Existi, dar nu esti pentru mine. Daca as face ceea ce gandesc, n-as vrea sa crezi ca o fac pentru tine. O fac pentru mine in primul rand, in al2-lea rand pentru parintii mei si in al 3-lea rand pentru tine. Te-am iubit, te iubesc si te voi iubi chiar si moarta. Uita-ma ! Poate mai uitat deja... Uita-ma chiar mai bine !
Te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu