miercuri, 24 noiembrie 2010

Te urasc !

Brusc, te urasc mai mult decat am urat-o pe ea, mai mult decat am urat pe cineva. 

Te urasc.

Simt nevoia sa continui...
Te urasc pentru: 
  • pentru ca ai incalcat cea mai importanta promisiune care mi-a fost facuta;
  • pentru ca esti las;
  • pentru ca nu am stiut niciodata ce insemn eu cu adevarat;
  • pentru ca m-ai mintit de atatea ori;
  • pentru ca ti-a fost frica sa te apropii;
  • pentru ca nu ai curajul sa lupti;
  • pentru ca m-ai folosit;
  • pentru ca ai aruncat vorbe in vant facandu-le sa para importante;
  • pentru ca esti primul pe care l-am iubit si nu pot schimba asta;
  • pentru ca m-ai lasat sa ma chinui prefacandu-ma ca nu te cunosc;
  • pentru ca m-ai placut in perioada in care nici eu nu m-as fi placut;
  • pentru ca ti-ai blocat sentimentele prea usor si FARA SA MA ANUNTI;
  • pentru ca esti mai puternic decat mine;
  • pentru ca esti mai fericit decat mine;
  • pentru ca esti la fel de orgolios ca si mine;
  • pentru ca ai stiut intotdeauna ce sa-mi spui ca sa ma simt bine;
  • pentur ca ai fost acolo cand toti ceilalti fugisera;
  • pentru ca ... pentru ca te urasc.
Dar ma urasc pe mine...:
  • pentru ca am crezut in promisiunile tale;
  • pentru ca am crezut ca sunt iubita;
  • pentru ca vorbele ce tie ti se pareau banale mie mi se pareau extraordinare;
  • pentru ca nu pot uita ca existi oricat as vrea;
  • pentru ca stiu ca te voi vedea si stiu ca ma voi preface ca nu te cunosc;
  • pentru ca mi-am calcat pe orgoliu pentru tine;
  • pentru ca mi-era usor sa-ti vorbesc;
  • pentru ca oricat de calma incercam sa par, vocea imi tremura;
  • pentru ca inca mai sunt melodii care imi aduc aminte de tine;
  • pentru ca te-am uitat prea greu;
  • pentru ca gasesc cate putin din tine in fiecare baiat din viata mea;
  • pentru ca am invatat ce inseamna suferinta datorita tie;
  • pentru ca te-am pierdut ca si prieten...
Dar cel mai important, te urasc pentru ca te-am iubit.

2 comentarii: