miercuri, 17 noiembrie 2010

Hai sa traim fericiti si sa nu murim singuri !

Mda. M-am gandit ca ar trebui sa fiu fericita. Ca ar trebui sa fiu cea mai fericita! Merit.
Toti meritam sa fim fericiti. Ma rog, aproape toti. De ce sa fie fericit cel pentru care suferim, iar noi sa nu fim? Din prostie. Nu-mi spune ca nu poti uita, ca nu poti trece peste, ca nu poti porunci inimii. Stii ceva, iubito? Incercarea moarte n-are. Lumea asta are atat de multi baieti. "There are so many fish in the sea" !!! Si gandeste-te ca majoritatea ar face orice sa fie cu tine. Nu-ti vine sa-ti bagi unghia in gat? Nu iti vine sa-ti musti buza de ciuda cand realizezi ca ai pierdut o gramada de timp? Deschide ochii, fato! Uita-te in jurul tau, fii atenta la privirile celorlalti, acorda-le prioritate celor pe care i-ai dat la o parte pentru el. Hai sa nu murim singuri. Hai sa murim in bratele cuiva. Daca lumea se sfarseste azi, maine, poimaine, peste 10 ani, conteaza? Nu, iubito! Important e sa traiesti din plin aceste minute, zile, saptamani, luni, ani.
Am visat de curand ca ratasem Revelionul, acel moment important, cumpana dintre ani. Cand le-am povestit prietenilor tragedia erau foarte chill si imi ziceau ca nu e mare branza. Cum sa nu fie mare branza?!? Daca nu-l apuc pe urmatorul? E important, unul din cele mai importante momente in viata. Dupa parerea mea, e un fel de lectie de viata. Traieste clipa! Pentru ca exact asta reprezinta Revlionul: acea secunda care face legatura intre ani. Secunda in care ciocnesti paharele si uiti de orice. Secunda pe care daca nu o pretuiesti, nu ai de unde sa stii daca o vei apuca pe urmatoarea.
Hai sa vezi cum e frica. Stai pe locul din fata in masina familiei cu centura nepusa., noaptea. Inchide ochii si, cand vezi lumina farurilor masinilor apropiindu-se, imagineaza-ti ca se vor izbi de masina ta. O sa vezi ca iti bate inima. Eu am patit-o intamplator. Stateam cu ochii inchisi si ma gandeam si am inceput sa fiu atenta in jur. Aveam o senzatie de gol in stomac cand ma gandeam ca ma voi storci si brusc imi veneau in minte persoanele pe care le iubesc. Nu le enumar pentru ca se vor schimba :)

Asa ca... hai sa nu murim singuri si sa nu traim tristi! Hai sa zambim mai des, hai sa zambim cand lacrimile ne curg. Hai sa zambim cand vrem sa injuram. Hai sa ne traim viata pentru ca e a naibii de scurta !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu