miercuri, 1 decembrie 2010

E masochism daca spun ca mi-a placut?

De data asta e pur si simplu viata, nu sentimente, nu relatii, nu baieti. Nu!
E pur si simplu o zi, pe care sigur n-o s-o uit nici daca vreau. A inceput normal, cu multa lene dimineata, cu dusul meu al naibii de lung, dar cu mai multe bagaje si pregatiri. Mai exact, o punga nu prea mare umpluta pana la refuz cu bijuterii, haine, pantofi, make-up si altele.
La scoala, normal. Prea multa liniste, as putea spune.
Dupa care, timpul trece tic-tac tic-tac !1 Si se apropie balul din Vianu, darlingg ! <3
Pregatiri + rochie noua = plecam de la ora de istorie si de la dirigentie. Ambele cu dirigu`. Wonderful ! <3
Mergem la cancelarie. Dupa 5 minute de asteptare, mirositorul nostru diriginte apare. Eu vorbesc. Groaznic, dar nu-mi prea pasa. Ne zambeste putin cu jumatatea de dantura pe care o detine cu mandrie (zic "cu mandrie" pentru ca zambeste mult, poate prea mult).
Il cheama pe proful de serviciu (tinerel, tinerel) care ne da doua bilete de invoire. La "Semnatura", eu si blonda mea colega de banca ne semnam. Ca sa aflam apoi ca trebuia semnatura lui, sa ne inrosim si ne grabim sa iesim din liceu razand. Ajungem la intrare. Guardinaul meu preferat e acolo. I le aratam si ni le ia. Eu, blonda de mine, specific ca e bilet de invoire, nu voie. Omul, relaxat, exclama cu nonşalantă: "Tot dracu` ala e!"
Amuzata, ii dau biletele si plec. Ma simteam bine. Prea bine. Mergem la Unirii sa-i iau cadoul colega-mii. Ne intoarcem grabite pentru ca trebuia sa-mi iau rochia. Asteptand in ploaie, decidem sa se duca sa-i dea o bomboana unui prieten. Al naibii telefon, dupa ce imi iau rochia si ma pregatesc sa ma duc din nou in unirii sa o iau sa mergem sa ne pregatim, i se duce bateria. Nervi. Noroc cu numarul amicului ei, care ma suna sa-mi zica ca ma cauta disperata si ca a luat metroul spre casa.
Minunat. Pur si simplu minunat. (si sunt foarte foarte foarte ironica!)
Ajung in statia de metrou de la izvor. Ma asez (minunat, si-asa muream de picioare dupa ora lui Trandafir!). Pentru ca plecasem rapid de la magazin, aveam doua pungi uriase in mana + sacoul in mana.
Epuizata total.
Pun ghiozdanul langa scaun ca sa imbrac. Vine metroul. Si ce-mi vad ochii?! Catalnia, extraordinara blonda cu telefonul inchis, si Razvan sunt in vagonul din fata mea. Iau pungile si ma urc.
C&I: "Mama deci cat noroc !!"
3 statii in care rdem, facem misto, povestim fiecare ce-a facut, admiram rochia. Aproape de Lujerului, cretina de mine realizeaza ca n-are ghiozdanul !!
Nu pot descrie sentimentul pe care l-am avut cand mi-am dat seama ca e la izvor, la 3 statii de cea la care ma aflam. Un gol in stomac, respiratie grea si multe injuraturi. La Politehnica, al naibii metrou mai si stationeaza un minute, Era clar ca vroia sa-mi faca mie nervii praf. Whatever.
Maraton pana la scaunul care adapostea ghiozdanul meu (micut, intr-adevar). Il vad. Doamne, cat de usurata m-am simtit!
Pe drumul de intoarcere evident fac misto de cat de ametita sunt, cat de uituca, cat de aiurita.
SI da, mai sunt 20 de minute, timp in care trebuie sa ajung, sa-mi intind parul, sa ma schimb, sa ma machiez. Dar asta nu prea mai conta. imi gasisem ghiozdanul si eram fericita. Insa ajung si colega-mea imi face capu` calendar: "Schimba-te!", "Hai ca nu mai avem timp!", "Ne grabim grav!".
Ma grabesc, lalala. Sunt gata. 
In masina, in sfarsit in masina !! 30 de minute pana la Bamboo. Yaaaay <3 Cu cat ma apropii, cu atat uit mai multe lucruri si ma deplasam mai tare de realitate.
Am ajunsss. Da, era timpul sa ma distrez. Dupa ce caut Tillate-ul o gramada si nu-l gasesc, incep sa dansez. Daaaa. Noaptea chiar era geniala. M-am intalnit cu Vlad, un prieten, care m-a vazut pentru prima data. Am ramas putin socata cand am vazut cat de de treabaa e si in realitate.  ;;) Si m-a facut sa ma gandesc ce fel de ochi am, la naiba?:| Prima data am crezut ca mi se intinsese rimelul=)). Anyway, daca o sa citesti, nu ti-am vazut ochii albastrii. Vedeeam orice culoare, numai albastru nu=))
Si am cantat cantecele lui Smiley ca o nebuna cu Medeea, Catalina si Andra si am dansat ca o tampita pe muzica lui Grasuu` cu Andra si Catalinaa <3 Si am primit injuraturi de la Razvan ca am baut toata vodka :">
Si am ajuns la colega-mea acasa la 2 si ceva, rupte, fara sa-mi simt picioarele, nesigura de sentimentele mele, dar a naibii de fericita !
Love you all <3

7 comentarii:

  1. si eu te-am injurat ca nu era doar vodka lui :)))
    si de precizat azi de dim I spune: C. nu ai cheltuiti niciun ban? :o C: nu. Vreau sa-mi iau sacou. I: mama ce om

    =))) ce face moda din om si
    btw. ziua de ieri chiar a fost geniala din multe puncte de vedere. si sa vezi ca eu am dat de razvan la unirii fara sa vorbim. doar ii lasasem mesaj ca nu mai am baterie. si eu asteptam acolo si el la fel si apoi m-am simtit super usurata ca l-am vazut si ca avea telefon. si am dat si de restu.
    SFAT: puneti bine la incarcat telefonul cand e ziua voastra :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu si el am platit vodka !=)) Tu iti iei sacou.
    Stiu ca a fost geniala ziua pentru tine. Zambeai si te grabeai si iar zambeai si te machiai si zambeai.
    Si sfatul ala e cel mai bun EVER !! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) si maicamea facea "inafara sa te agiti si sa zambesti mai stii sa faci ceva?"
    =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa. A fost epica maica`ta la faza asta=))

    RăspundețiȘtergere
  5. de precizat ca am injurat-o pe maicata azi de dim ca a sunat la 9! si tot eu l-am simtit :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti proasta ca era 10 si ceva =)) Si cum vorbeam=)) SI ea era gen: "ce?poftim?a?ce zici?" si eu eram: "DORM! PA!" =))

    RăspundețiȘtergere
  7. ce viata palpitanta ;;) :>

    RăspundețiȘtergere