joi, 16 decembrie 2010

Elena


        Ingerul din Iadul meu!
Nu scriu povesti nemuritoare,NU! Imi scriu doar povestea,povestea unui inger abandonat de propriul sau inger.Te numesc “inger”?Da!Esti ingerul meu,ingerul care mi-a fost alaturi,ingerul care m-a mangaiat,ingerul care m-a acoperit cu ale sale aripioare…erai acel inger care stiam ca ma vegheaza zi si noapte!Erai?Da,erai.Acum acest inger a zburat din IADUL meu,a preferat sa plece departe,departe de mine,departe de ingerul sau….De ce nu esti aici sa ma scoti din mainile acestor demoni?De ce ingeras?Ai fost egoist,ai ales sa pleci numai tu.De ce nu ti-ai luat si ingerul care nu demult era totul?M-ai lasat singur aici,sa infrunt aceasta durere insuportabila…Ma intreb…Oare ti-e mai bine acolo unde esti,ingerasule?Oare chiar iti place sa ma vezi luptandu-ma cu acesti DEMONI?Oare chiar nu ti-au obosit aripile in lunga ta calatorie catre RAI?
      As vrea sa calatoresc si eu catre RAI,departe de infernul asta sa nu mai simt durerea,dar NU POT! Am aripile frante,nu mai pot zbura…TU mi le-ai frant,Tu si ingerul tau…mi-ai luat aura si i-ai dat-o lui.Chiar iti e mai bine alaturi de el ingerasule?Chiar nu-mi simti chemarea?!?!...NU! nu mi-o simti si poate ca-I mai bine asa,ramai in RAIUL tau,nu te intoarce in IADUL meu,eu…cu mine ce sa va intampla?...EU voi ramane aici,asteptand sa ma salveze alt inger!
     Mi-as dori ca odata sa-ti fac o vizita ingeras! ACOLO…in RAI,in locul acela frumos…in locul in care ne-am intalnit si noi,pana atunci ramai cu bine, ingeras…o sa te uit,o sa ma incalzesc cu gandul ca acolo unde esti ti-e mai bine…PROMIT ca o sa-l rog pe Dumnezeu si pe ingerul tau sa aibe grija de tine…
      PE  CURAND,INGERAS!


*text scris de Elena. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu