duminică, 1 august 2010

Hate


Te gândești la el...ca de obicei. Îți trec prin cap zeci și sute de motive pentru care îl urăști...și realizezi ca toate astea te fac să îl iubești. Motivele la care te gândești tu nu îți aduc ura, ci iubirea.
Si primele motive care iți vin in minte...
"îl urăsc!
îl urăsc pentru ca are puterea de a-mi trezi amintiri..
îl urăsc pentru ca are puterea de a-mi pune un zâmbet pe fata oricând...
îl urăsc pentru ca are puterea de a-mi mari numărul bătăilor inimii pe minut.
îl urăsc pentru ca are puterea de a ma separa de ceea ce este în jurul meu.
îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să fiu eu însămi în prezenta lui.
îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să trec peste greutăți.
îl urăsc pentru ca are puterea de a-mi aduce o lacrima pe obraz...
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să îl cred.
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să îl iert.
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să am fluturași în burta...
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să ma gândesc la el.
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să zâmbesc nemotivat în prezenta lui...
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să rad și să plâng simultan.
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să-i vad chipul peste tot.
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma tine treaza pana târziu.
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să-i dezvălui și alte laturi ale mele...
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să îl visez...
Îl urăsc pentru ca are puterea de a ma face să îl iubesc!
Îl urăsc pentru ca îl iubesc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu