sâmbătă, 13 mai 2017

Singurătate voită

Image result for singuratate tablou

Să alegi să fii singură a devenit ori o modă, ori un chin, nu-mi pot da seama. Cert e că, printre păreri sociale greu de înghițit si experiențe greu de digerat, am ales să fiu singură.
Am ales să mă iubesc și nu mi-e rușine cu asta. Am ales să fiu liberă și las să se vadă de la o poștă.

De ce ar trebui să am un bărbat lângă mine?

- iubesc, simt și mi-e teribil de greu să mă prefac că ma integrez în societate. Mi-e greu și să zic că sunt singură pentru că eu aleg, știind că tu alegi, total inconștient, pentru mine. Sunt singură pentru că te vreau pe tine-

-te-aștept până când simt că n-ai să mai vii; iar de-ai să vii, eu n-am să fug și nici n-am să stau; de-ai să mă cauți, să știi c-ai să mă găsești, iar de n-ai să mă cauți, să știi c-am plecat demult-

Acum e simplu de înțeles singurătatea voită?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu