sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Random

Avand in vedere lipsa de inspiratie si plictiseala totala ce imi domina viata, scriu. De plictiseala, de nevoie, de dor...nu stiu exact. Incep... vreau sa ma deplasez de persoana mea. Sa vorbesc de parca eu sunt a3a persoana, sa vorbesc de parca inventez. De fapt, chiar asta fac. Inventez, dramatizez, transform totul in ceva mai "mare" decat este de fapt.

Descoperiri recente dovedesc ca amestecul dintre fum si parfum ieftin au cel mai placut efect <3. De asemenea, s-a mai descoperit ca plictiseala si monotonia din viata oamenilor pot duce la stari de spirit mai schimbatoare decat norocul intr-un cazinou. Insa, cea mai importanta, privirile in ochi dau mai multa incredere, amplifica indiferenta, oferind un plus orgoliului propriu.

Lasand formalitatile la o parte, mi-am dat seama ca iesirile cu prietenii sunt mai benefice decat am crezut. Insa conteaza CE prieteni, conteaza UNDE si CUM. 

Nu am urat niciodata locurile cu fum, insa cand vrei sa te dezobisnuiesti de inhalatul fumului, e destul de greu. 

Prost.

Incerc sa transform, in postarea asta, seara ce tocmai a trecut intr-una extraordinara. A fost mai banala decat latratul unui caine. Inghet, vin, biliard, fum, si mai mult inghet si, ca bonus, interogatoriu gratis din partea parintilor.

Lene? Poate.

Sau poate lipsa unei persoane care sa ma scoata din plictiseala. Nici macar nu mai astept ceva anume. Trec prin toate ca fantoma prin ziduri. Sunt fericita, poate mai fericita decat am fost vreodata...but smth is missing. 

No problem, nu cred ca o sa mor in 2012; nicio graba. Mai am cam 35 de ani de trait. 
Un pahar de vin si multe episoade dintr-un serial pe care de-abia am inceput sa-l urmaresc ma vor ajuta.

P.S.:
God bless Gossip Girl !! <3

Un comentariu: