vineri, 30 decembrie 2016

În sfârșit, pentru inimi

Imagini pentru love paintings by famous artists


Conjunctura face în așa fel încât sfârșitul anului să se intersecteze cu noul meu început. Așadar...

Mulțumesc:

  • Tuturor celor care au plecat cu o bucată din mine... nu-i bai, hăi, știu să completez ce lipsește, de obicei.
  • Tuturor celor care m-au iubit, într-un fel sau altul. Și eu vă iubesc, într-un fel sau altul, nu neapărat cum credeți că vă doriți voi.
  • Tuturor celor care mi-au fost alături și când nu ar fi vrut s-o facă. V-am oferit mai mult decât atât, în schimb (nu că ați fi făcut-o pentru a primi ceva în schimb...).
  • Tuturor celor care m-au strâns în brațe când știam sau când nu știam că am nevoie.
  • Tuturor celor care m-au mințit, căci m-au învățat să nu cred ce aud, ci ce simt.
  • Tuturor celor care m-au respins, căci m-au învățat că nu ar trebui să încerc să-i țin pe toți lângă mine.
  • Tuturor celor mi-au dorit răul (sau au încercat să mi-l facă), căci mi-au arătat că n-o pot face, iar singura persoană care îmi poate face rău sunt eu insămi.


  • Tuturor celor care nu vor mai fi lângă mine, pentru că am învățat să mă aleg pe mine. Mulți nu veți înțelege, oricât de mult v-aș explica. Mulți vă veți urî, mă veți certa, câțiva mă veți aprecia, iar unii îmi veți mulțumi, căci nici voi nu mă voiați.
*Vă iert și vă mulțumesc... nu vă uit. Pentru că sunteți minunați, fiecare din voi, doar că unii dintre voi nu știu asta încă.*


  • Least, but not last, tuturor celor care mi-au făcut bine, m-au iubit, m-au ajutat, m-au iertat, m-au învățat, m-au suportat, m-au crezut,  mi-au dat încredere.


Vă iubesc pe toți, doar că nu toți știți să simțiti asta. Nu aștepta să ți-o zic sau să ți-o arăt.
Simte-o!

Simte-mă...

Iartă-mă...

O să-ncerc să o zic scurt:
Iartă-mă tu, celui căruia am făcut rău (fără să vreau, căci te asigur că n-aș putea s-o fac voit), celui căruia am oferit mai mult decât avea nevoie, celui căruia am oferit mai puțin, celui care a fost mustrat de mine, celui căruia i-am spus cuvinte pe care nu le-am simțit, celui căruia i-am oferit sfaturi fără să mi le fi cerut, celui căruia i-am făcut rău ca să-mi fac mie bine. Le cer iertare tuturor celor care nu m-au văzut pe mine, ci doar o „eu” efemeră și falsă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu