marți, 11 octombrie 2011

Don't fall in love.

Don't fall in love.

Don't fall in love.

Don't fall in love.

Don't fall in love.

Don't fall in love.

Don't fall in love.

Imi tot spun asta de parca chiar o cred. Ma sperie gandul ca s-ar putea intampla asta. Ma sperie gandul ca m-as putea indragosti de voi si distruge tot ce am construit pana acum. Absolut TOT.

De ce sunteti ceea ce urasc si ma atrage cel mai tare in acelasi timp? De ce nu pot fi o fata normala careia sa-i placa un tip cu o freza draguta, comportament de zahar si zambet de reclama?

Trebuia sa apareti voi. Voi cu personalitatile voastre ciudate si totusi atat de fascinante. Poate ca nu ma indragostesc si sunt doar fascinata de voi. Sunt fascinata de ceea ce simtiti, de felul in care o aratati. Va admir raceala si nesimtirea in exces. Poate ca am impresia ca ma indragostesc doar pentru ca sunt foarte curioasa si vreau sa va inteleg asa cum nimeni nu incearca sa am inteleaga pe mine.



Deci nu ma indragostesc.

6 comentarii:

  1. No Name cea care se indragosteste de cine nu trebuie. Da lasa ca la un moment dat apare "EL" si sa vezi cum o sa razi de toate astea. Stii ca iti sunt alaturi si stii ca stiu ca te prefaci ca iti e bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca asa suntem noi, complicate. Nu putem accepta ce ni se ofera garantat pe tava pentru ca, pur si simplu, nu simtim. Trebuie sa fie un "bum", ceva sa ne mentina interesul, ne trebuie un ghem (noi, in calitate de pisici), trebuie sa suferim putin pentru ca vrem/nu vrem, suntem masochiste. Nu ne place banalul. Cand "depui efort" altfel primesti si pastrezi un lucru. Si eu sunt la fel!..

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de acord cu ceea ce spune Cata, la un moment dat va aparea acel el, si restul nu vor mai conta :)
    frumos blog:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cata: Stiu ca stii, chiar dac anu intotdeauna lasi sa se vada. Si sper ca stii ca No Name te iubeste.
    @Bee: Tocmai asta e! Nu cred ca mi s-a intamplat vreodata sa-mi placa ceva oferit pe tava. Isi pierde farmecul. E ca in povestioara aia din clasa a3a cu "banul muncit". SI stai linistita, ca o sa ne gasim noi nasul.
    @Lavi H: Sper sa apara. Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  5. hello! m-am regasit in aceasta postare. mai ales in ultimul paragraf. si gandesc ca tine aici: "Poate ca am impresia ca ma indragostesc doar pentru ca sunt foarte curioasa si vreau sa va inteleg asa cum nimeni nu incearca sa am inteleaga pe mine." banuiesc ca daca as reusi sa-i cunosc macar un pic,atunci voi realiza ca realitatea poate fi total diferita de aparente, si ma voi detasa de tot ce ma imbie sa merg spre ei.

    RăspundețiȘtergere
  6. @needtobreatheee : Asa suntem noi, oamenii. Nu ne invatam minte pana nu ne lovim cu capul de tavan.

    RăspundețiȘtergere