sâmbătă, 4 aprilie 2015

Scrisoarea unei printese





"Dragul meu print,

    Usor-usor incep sa invat ce se intampla in jurul meu. Incep sa deschid ochii, sa inteleg lucruri pe care inainte doar le observam.
    Nu sunt asa fericita pe cat ma asteptam sa fiu. Credeam ca, daca-l gasesc pe "prince-charming", pe 75 de cai putere gri, iubindu-ma literalmente nebuneste, o sa ma simt implinita. Evident ca realitatea mi-a dat peste nas cu 2 ani intarziere, timp in care lucrurile s-au complicat, iar printul meu vrea sa devina rege. Si cu cat ne apropiem de coroana regala, cu atat imi vine sa fug mai tare. Nu ca nu te-as iubi, dar pur si simplu vreau altceva acum. Nu vreau atatea obligatii, seriozitate si gelozie, nu vreau sa ma incadrez in decor sau sa ma complac in situatie. In mod cert te iubesc, dar nu atat de mult pe cat credeam eu; in mod cert ma iubesti, dar am invatat ca iubirea nu e de ajuns; in mod cert nu vreau sa plec de bunavoie, mai degraba sper sa ma obligi tu. 
    Mi-am dat seama ca timpul trece pe langa mine, iar mie mi-a placut sa fiu printesa ta 2 ani. Repet: mi-a placut. Acum ma oboseste; ma obosesc formalitatile pe care sunt obligata sa le respect pentru tine.
    Poate ca suntem print si printesa, dar nu mai sunt atat de sigura ca vom primi coroane pereche. Iti promit ca nu o sa renunt pana nu incerc orice ca sa nu ne pierdem demnitatea sangelui albastru ce parea sa fie atat de compatibil, dar nu-ti promit ca voi reusi...
A ta, 
I."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu